قیمت مرغان عشق فروشی در این وبلاگ

  قیمت مرغ عشقان موجود...

مرغ عشق جوجه جفتي ٣٢ هزار تومان

   مرغ عشق نیمه بالغ  جفت ٣٦ 

مرغ عشقانی که بالغ هستند جفتي ٤٠ هزار تومان

مرغ عشقاني كه سابقه جوجه دهي داشتند جفتي ٤٦

 

با خرید ٧ جفت مرغ عشق به بالا یک قفس بزرگ  به طور رایگان ارسال میگردد

 

در صورتی که یکبار از ما پرنده بخرید برای بار دوم با 25 درصد تخفیف و بار سوم با 50 در صد تخفیف داده میشود

09378537451 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

ehsan
ساعت11:20---8 شهريور 1393
اقا جواب ما رو نمیدی ؟
من تهران هستم چجوری می تونم مرغ از شما خریداری کنم
باید حتما بیام پیش شما ؟
پاسخ:نخیر به تهران و مازندران امکان ارسال دارم اس بزنید 09378537451


احمدرضا
ساعت22:08---3 آذر 1392
من ساکن تهران هستم اما سمنانی هستم! جفت گلدین فیس (آبی نرمال صورت زرد) و جفت آلبینوی خالص و جفت لوتینو خالص موجود دارین!؟ هر سه جفت رو باهم میخوام!؟ ممنون میشم قیمت کل رو بگید! سپاس....
پاسخ:با سلام متاسفانه 8 جفت را 2 هفته پیش فروختم فعلا ندارم


عاطفه
ساعت17:31---30 تير 1392
سلام آقا ارمین من به وبتون سر زدم واقعا مطالب به درد بخوری دارید

حسین
ساعت15:22---29 تير 1392
من جوجه مرغ عشق میخام.میتونی گلپایگان بفرستی؟
پاسخ:گلپایگان تو کدوم استان من سمنانم و اگه کمتر از 6 ساعت راه باشه میفرستم


atefeh
ساعت14:49---25 تير 1392
ممنون ک ب وبم سر زدی آرمین جان

بازم منتظر حضور گرمت هستم
پاسخ:حتما میام


کیارش
ساعت22:38---6 خرداد 1392
سلام

من تهران هستم.برای حدود 1 ماه دیگه اگه بخوام جوجه ی 1 ماهه دارید؟ امکان ارسال مطمئن هست که سالم بهم برسه؟

ممنون
پاسخ:سلام هر تعداد و هر موقعه از سال مرغ عشق موجود است من سمنانم و تا تهران 2 ساعت راه هم نیست و در ضمن به تضمین سلامت میفرستم


مجید
ساعت19:01---7 ارديبهشت 1392
سلام دوباره

بامرام من یه جفت مرغ عشق خریدم نر ابلغ و ماده زرد چشم قرمز هست

انکانش هست اینا جوجه سفید چشم قرمز بدن؟

بنظرم نابالغ هست نر چون نوکش آبی نشده هنوز
پاسخ:اگه از نر عکس بزاری بهتره ولی امکانش هست اگه باهم جفت شن سفید چشم قرمز بدن


مجید
ساعت15:54---27 فروردين 1392
سلام بامرام


زابل از استان سیستان و بلوچستان هست


بنظرم بالای 24 ساعت راه باشه


چقد من بدشانسم
پاسخ:معذرت میخواهم

پاسخ:بازم سوالی بود در خدمتم


مجید
ساعت11:01---27 فروردين 1392
سلام سالار

من جوجه مرغ عشق می خوام

هرچی کوچکتر بهتر

ساکن زابل هستم

امکان ارسالش هست واست؟


پاسخ=سلام خسته نباشید اگه دیرشد ببخشید باید بگم که مرغ عشق دارم مخصوصا جوجه های خوبی زابل واسه کجاست چون دقیقا نمیدونم ولی اگه 6 یا 7 ساعت تا سمنان راه باشه میفرستم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 7 فروردين 1398 | 12:42 | نویسنده : ارمین پورتقی |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.